HELP CENTER | שאלות נפוצות

האם האתר הינו מאובטח?


האתר מאובטח ברמה גבוהה של אבטחה וחסיון נתונים. בכדי למזער חשיפת מידע אנחנו משתמשים בתקן PCI ולא שומרים את פרטי האשראי של המשתמשים. כמו כן, בכדי להגביר את אבטחת חשבונך אנו ממליצים לך לשמור את פרטי המשתמש שלך וסיסמתך בסודיות, לרעננה לעיתים תכופות ולהקפיד לא למסור אותה לאיש.




כיצד אני מקבל את המשלוח?


המשלוח מתבצע על ידי חברת המשלוחים העולמית DHL אשר המשלוח מגיע עד לדלת הבית. במידה ואינכם בבית, ניתן לאשר לשליח השארת המשלוח ליד הדלת או בארון החשמל ובמקרה זה החברה לא תהא אחראית לכל נזק ו\או אובדן או נזק עקיף או תוצאתי אחר מסוג שהוא שיגרמו למשלוח כתוצאה מכך.




איך אני מקבל את המשלוח בנקודות האיסוף שבחרתי?


בעת הזמנת החבילה ניתן לבחור את נקודת האיסוף הנוחה לכם ביותר בסמוך לכתובת שהזנתם בהזמנה. לאחר בחירת מיקום נקודת האיסוף, תקבלו הודעת SMS המודיעה מתי החבילה תגיע לנקודת האיסוף ומהן השעות בהן ניתן להגיע כדי לאסוף אותה. יש לאסוף את החבילה תוך שבוע מרגע קבלת ההודעה על הגעתה לנקודת האיסוף. לאחר שבוע ימים, תוחזר אלינו החבילה למחסנים.




האם אפשר לשנות את כתובת המשלוח לאחר ביצוע ההזמנה?


במידה ואתם רוצים לשנות את כתובת המשלוח, ניתן לעשות תוך 24 שעות מביצוע ההזמנה, יש לעדכן זאת במייל – support@adamshoes.co.il

אם עבר זמן זה ניתן לעדכן אותנו במייל , ובמקביל לחכות לאסמס שיתקבל אליכם מחברת המשלוחים. לאחר שהוא יגיע ניתן לשנות כתובת באופן עצמאי.




האם חובה לפתוח חשבון באתר על מנת לבצע רכישה?


ניתן לקנות באתר כאורח או להתחבר בעזרת חשבון הפייסבוק שלכם. אנחנו ממליצים להירשם לאתר כדי להפוך את תהליך הקניה שלכם למהנה, קל ונוח יותר. כמשתמשים רשומים תוכלו לשמור פריטים אהובים, את הכתובות שלכם למשלוח, את פרטי האשראי, לעקוב אחר היסטוריית ההזמנות ולהתעדכן בפריטים והמבצעים הכי שווים.




מאיפה מגיעים המוצרים?


המוצרים שלנו מגיעים מהמפעלים שלנו בסין וטייוואן, ויגיעו אליכם עד לדלת הבית עם חברת DHL העולמית.




מהו זמן המשלוח המשוער?


זמן המשלוח המשוער הינו עד 25 ימי עסקים.

משלוח מהיר עד 15 ימי עסקים.

ימי עסקים אינם כוללים סופי שבוע וחגים, ומתחיל להיספר ביום העסקים הראשון לאחר הזמנתכם.


**בתקופת נגיף הקורונה בישראל יתכנו עיכובים של עד 5 ימי עסקים נוספים.




איך ניתן לעקוב אחרי ההזמנה שלי?


עד שישה ימי עסקים לאחר הזמנתכם, ישלח אליכם מייל שבו מצורף מספר המעקב למשלוח שלכם. את
מספר המעקב יש לכתוב באתר DHL ושם תוכלו לדעת איפה החבילה שלכם בכל רגע נתון.

https://www.dhl.co.il/he/express/tracking.html




איך ניתן להחזיר לנו?


אם ברצונכם להחליף לזוג אחר/לשנות מידה. יש לעדכן אותנו במייל/אינסטגרם לגבי ההליך, ולאחר מכן יש לשלוח לנו את החבילה בדואר רשום. (רצוי לצרף פתק ובו המידה/נעל החדשה אותה תרצו)
לכתובת הבאה:

Adam Collection

ת.ד 812

כרכור

37108
על מנת להחזיר בכדי לקבל החזר מלא, החזר זה יגרור דמי ביטול בסך 29.90.

support@adamshoes.co.il




אם גיליתי פגם בנעל, מה עליי לעשות?


יש לעדכן אותנו באופן מיידי בפנייה במייל support@adamshoes.co.il או לחלופין בפנייה בעמוד האינסטגרם שלנו. כמובן שתקבלו זיכוי מיידי/ישלח לכם זוג חדש.




איך ניתן לשנות כתובת?


במידה ואתם רוצים לשנות את כתובת המשלוח, ניתן לעשות תוך 24 שעות מביצוע ההזמנה, יש לעדכן זאת במייל – support@adamshoes.co.il

אם עבר זמן זה ניתן לעדכן אותנו במייל , ובמקביל לחכות לאסמס שיתקבל אליכם מחברת המשלוחים. לאחר קבלת האסמס, יש להתקשר למספר (הכוכבית בהתחלה) 345*

במעמד השיחה יש להכין את מספר המעקב אשר קיבלתם אותו מאיתנו ואף יופיע בהודעה שתקבלו.